Okulumuzun bahçesine öğrencilerimizin geleneksel oyunları öğrenmeleri, öğrenirken eğlenmeleri amacıyla oyun alanları çizildi. Çizimlere Celal Bayar Üniversitesi Görev Bende Topluluğu öğrencileri yardımcı oldular. Çocuklarla oyunlar oynayarak birlikte güzel vakit geçirdiler.
Orman Haftası kapsamında okulumuza fidan diktik. Ormanların önemini anlatan yazılar şiirler okunarak Orman Haftası kutlandı.
Merkezde düzenlenen Yıldız Kızlar Bocce Turnuvasında Halıtlı Ortaokulunu final maçında 10-8 yenerek 3te 3 yaptık ve Demirci'de düzenlenecek final müsabakalarına katılma hakkı kazandık. Öğrencilerimizi ve öğretmenimizi tebrik ediyoruz.
Okullar arası Bocce Erkekler Turnuvasına okulumuz da katıldı. Beden eğitimi öğretmenimiz Ali Beklen'e teşekkür ederiz.
Çanakkale Savaşı, Türk tarihine damga vurmuş bir savaştır, bir millet olarak destan yazdığımız savaştır. Bu cephede alınan galibiyet, dünya ülkelerinin güç dengelerini değiştirmiş ve yüce Türk milletinin gücünü bir kere daha göstermiştir. Bu önemli günde Ulu Önder Atatürk ve silah arkadaşlarını, şehitlerimizi rahmetle ve minnetle anıyoruz.
Mrt
İstiklal Marşı’nın Kabulü (12 Mart 1921) ve İstiklal Marşı’nın Önemi: Marşlar bir milletin duygu ve heyecanını yansıtır. Ülkenin bağımsızlığını, bayrağını simgeler. Bunun yanında vatana duyulan sevgi ve bağlılığı ifade eder. Devletlerin bayraklarının yanında, bağımsızlık simgesi olan bir millî marşları vardır. Osmanlı Devletinde ise II. Mahmut Döneminde bestelenen Mahmudiye Marşı, millî marş kabul edildi. Padişah değişikçikçe millî marşta değişti. I. ve II. Meşrutiyet Döneminde millî marş konusu gündeme gelmiş ancak bir sonuç alınamamıştır. Dolayısıyla Osmanlı Devleti’nin millî bir marşı yoktu. Ama artık milliyetçilik ilkesine dayanan yeni bir Türk Devleti kurulmuştu. Bu nedenle Millî Eğitim Bakanlığı Kurtuluş Savaşı’nın anlamını belirtecek ve yeni devletin bağımsızlığının sembolü olacak millî bir marşın yazılması için 1921 yılında bir yarışma açtı. Yarışmaya 724 şiir katıldı.
Yarışmada para ödülü olduğu için Mehmet Akif Ersoy katılmadı. Ancak dönemin Milli Eğitim Bakanı Hamdullah Suphi (Tanrıöver) para meselesinin çözümleneceğini söyleyerek Mehmet Akif Ersoy’dan yarışmaya katılmasını istedi. Çünkü yazılan şiirlerden hiç biri millî duygularımızı ifade için yeterli bulunmamıştı. Bunun üzerine Mehmet Akif Ersoy Kurtuluş Savaşı’nın en derin heyecanını yansıtan bir şiir yazdı. Kahraman ordumuza ithaf ederek yazdığı şiir, millî marşımız olarak 12 Mart 1921’de II. İnönü Savaşı’ndan önce mecliste kabul edildi. Böylece Türk milletinin, bağımsız yaşama arzusunu dile getiren millî marşı oldu. Cumhuriyet döneminde İstiklal Marşı’nın bestesini Cumhurbaşkanlığı Orkestra Şefi Osman Zeki Üngör yapmıştır (1930).
Okulumuzda sınıflar arasında 5-6 ve 7-8 olmak üzere futbol turnuvası yapıldı. Galip gelen 6A ve 7A takımlarını kutluyoruz. Turnuvaya katılan tüm öğencilerimize teşekkür ediyoruz.
Öğrencilerimiz Manisa Scores in Kahoot bilgi yarışmasında 3. olarak okulumuzu başarıyla temsil ettiler. Öğrencilerimizi ve İngilizce öğretmenimiz Tülay ÖZŞEN'i tebrik ediyoruz.
E-twinning "Fun with English" projesi kapsamında öğrencilerimiz, proje ortak okulumuz olan Muradiye Cumhuriyet Anaokulu'ndan gelen Body Parts etkinlik halısının kendilerine ait bölümünü keyfile tamamladılar. Halımız Denizli'deki ortak okulumuza gönderildi.
Jandarma Asayiş okulumuzu ziyaret etti. Ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ederiz. O keyifli anlardan kareler;
Dönem sonu etkinliklerimizin son gününde İlçe Milli Eğitim müdürümüz Metin GENÇAY ve şube müdürümüz Müslüm Ünsal ALPAY okulumuzu ziyaret ederek öğrencilerimizin yaptıkları etkinlikleri gözlemlediler. Öğrencilerimizin etkinliklerinden bazı kareler;
Manisa ilimizde düzenlenen Kahoot yarışmasında 5A sınıfı öğrencilerimiz il genelinde 2. oldular. İngilizce öğretmenimiz Tülay Özşen ve 5A sınıfı öğrencilerimizi tebrik ediyoruz.